Personalizacja doświadczenia klienta: Klucz do zwiększenia zaangażowania i lojalności
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, personalizacja doświadczenia klienta stała się nieodzownym elementem skutecznych strategii marketingowych. Wykorzystując dane i technologie, firmy mogą tw...
MidJourney i inne narzędzia do tworzenia grafiki w oparciu o AI
Narzędzia do projektowania graficznego oparte na AI to programy wykorzystujące sztuczną inteligencję i algorytmy uczenia maszynowego do wspomagania procesu projektowania. Narzędzia te mogą automatyzow...
ChatGPT jak można go wykorzystać w content marketingu?
ChatGPT, znany również jako model GPT-3, to najnowocześniejszy model generowania treści opracowany przez OpenAI. Ma zdolność rozumienia kontekstu i generowania tekstu podobnego do ludzkiego, co czyni ...
Zasada Pareto w marketingu
Niektórzy z Was pewnie słyszeli o tej zasadzie. Inni może dopiero usłyszą. Niektórzy stosują odmienną wersję tej zasady i za cel przyjmują sobie domenę życiową: „Jak zarobić, aby się nie narobić...
Google Analytics 4 (GA4) – prosty przewodnik dla właściciela sklepu internetowego.
Panel Google Analytics 4 dla niektórych nadal stanowi zagadkę. Wiele osób przyzwyczajonych do Google Analytics Universal na samym początku czuje się zagubionych w nowym panelu GA4. Jednak jest on całk...
Pinterest – jak za Darmo Promować Sklep
Pinterest to świetne miejsce do darmowego promowania swoich produktów. Tutaj wielu użytkowników szuka inspiracji dla siebie. To kolejne miejsce z którego możesz zacząć sprowadzać nowy ruch organ...
Bezpłatny Audyt Konta Google Ads
Zastanawiasz się czy Twój budżet jest efektywnie wykorzystywany w kampaniach Google Ads? Skorzystaj z bezpłatnego audytu i sprawdź co można poprawić, aby kampanie działały efektywniej. Skontaktuj...
Google Ads – Checklista
Przed uruchomieniem kampanii lub rozpoczęciem nowej współpracy dobrze jest zrobić checklistę. Którą zawsze warto wykonać, aby kampanie już od startu były ustawione jak należy. Taka checklista jes...
Google Helpful Content Update, a na co to, komu to potrzebne?
Google poinformował, że wprowadza nowe standardy i będzie kładł teraz większy nacisk na jakość treści. Będzie to również egzekwował. W skrócie wszelkie randomowe i clickbitowe treści będą ignorowane p...
Jak założyć konto Google Ads i ustawić płatności?
W prosty sposób wyjaśniam jak stworzyć konto Google Ads i skonfigurować przy tym płatności. W artykule znajdują się również informacje jak uruchomić tryb eksperta pomijając całkowicie tryb Express, kt...
Efektywny Plik Produktowy
Szukasz rozwiązania, które pozwoli efektywniej sprzedawać? Chcesz poznać jedną z metod o której nie rozmawia się zbyt często lub jest pomijana w procesie tworzenia strategii marketingowych? Jest to op...
Tipy jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego
Jesteś w trakcie przebudowy lub budowy sklepu? Zależy Tobie, aby sklep pozwalał sfinalizować jak najwięcej zakupów, a najlepiej aby wartość koszyka rosła? To jest jak najbardziej właściwy cel. Spis tr...
Mobile First
Mobile First Spis treści Czym jest dla nas obecnie smartfon? Jak te informacje mają się do Twojego biznesu online? Myśl w pierwszej kolejności mobilnie. Co to znaczy? Podsumowanie Czym jest dla nas ob...
Performance MAX
Kampanie Performance MAX, to kolejny krok, ku inteligentniejszym coraz lepiej dopasowanym do potrzeb użytkowników formom reklamy. Poprzez ich obecność w całym środowisku Google będą zbierały jeszcze w...
Google ADS
Reklamy Google Ads, są najbardziej znaną płatną metodą marketingu online. Jej korzenie sięgają 2000 roku, kiedy odbywały się pierwsze testy tego systemu. Od tego czasu minęły już 22 lata, więc sporo. ...